Terug naar het overzicht

Wij zijn op korte termijn op zoek naar een office manager / medewerker financiële administratie

Ben jij een enthousiaste, initiatiefrijke en zelfstandige duizendpoot? Wil jij graag dat je klanten en je collega’s goed hun werk kunnen doen? Heb je ervaring met het doen van de financiële administratie en de personeelsadministratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Office Manager / Medewerker financiële administratie – Voorburg

Wat ga je doen?

• Je ‘runt’ ons bescheiden maar fijne kantoor en bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken.
• Het bijhouden van de financiële administratie (Exact) en de personeelsadministratie.
• Alles op het terrein van factureren, bankbetalingen, rapportages, klantcontacten, de contacten met onze accountant etc.
• Verzorgen van het secretariaat van de Woont platformen.
• Debiteurenbeheer.
• Organisatie jaarlijkse vastgoed beurs en overige evenementen.
• Voorbereiden en notuleren van werkoverleg, pandoverleg en overleg met de directeur en uitvoeren van eventuele taken die hieruit voorkomen.
• En al het andere wat nodig is om met elkaar goed samen te werken onze abonnees maximaal te ontzorgen.

Wat verwachten wij?

Ben jij de nieuwe collega voor ons kleine, zelfstandige team? We verwachten dat je mee zorgdraagt voor een fijne sfeer, dat je ziet wat er nodig is, dan je zelf initiatieven neemt, je handen uit de mouwen steekt en zelfstandig kunt werken. Belangrijk is dat je makkelijk communiceert, je stevig in je schoenen staat, prioriteiten kunt stellen en goed en accuraat met cijfers bent.

Wat heb je nodig?

• Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau,
• Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie,
• Handig met Excel, ervaring met Exact (of soortgelijk) en goed met cijfers,
• Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift,
• Communicatief sterk,
• Ervaring met personeelsadministratie,
• Ervaring in de bouw- of vastgoedbranche is een pré.

Wat bieden wij?

• Salaris: € 2.400 – € 3.000 (op basis van 40 uur per week; afhankelijk van de ervaring)
• 28 tot 40 uur per week
• 26 vakantiedagen en 6 ATV dagen
• Vergoeding woonwerk verkeer en zakelijk verkeer
• Een erg leuke en veelzijdige functie met veel ruimte om die zelf in te richten
• Een informele en gezellige werkomgeving

Wie zijn wij?

Het Nieuwbouw Platform is een stichting die projectontwikkelaars, beleggers, bouwbedrijven en makelaars ondersteunt bij het online in verkoop en verhuur brengen van nieuwbouwwoningen en hen online in contact brengt met geïnteresseerde potentiële kopers en huurders. Het Nieuwbouw Platform is in 2006 opgericht door de toonaangevende marktpartijen op de woningmarkt en heeft geen winstoogmerk. Op het kantoor in het fraaie ‘Huize Middenburg’ werken we op dit moment met vier medewerkers. De dienstverlening aan onze abonnees gaat bij ons voor alles.

Ben jij onze nieuwe collega?

Omdat onze huidige office manager binnenkort vertrekt zijn we op korte termijn op zoek naar een opvolger. Solliciteer daarom snel en stuur je motivatie en CV naar info@hetnieuwbouwplatform.nl. De vacature bekeken, maar heb je nog vragen? Geen probleem, bel Suzanne Gemmink 070 30 04 370.
Solliciteren kan tot 1 januari 2019, maar liever vandaag dan morgen.

Suzanne Gemmink
Deel dit artikel: