Terug naar het overzicht

Voor ons kantoor in Voorburg zijn wij op zoek naar een fulltime allround office medewerker

DEZE FUNCTIE IS INMIDDELS VERVULD

Ben jij een enthousiaste, initiatiefrijke en zelfstandige duizendpoot? Wil jij graag dat je klanten en je collega’s goed hun werk kunnen doen? Help jij graag en ben je service gericht? Zoek je een veelzijdige baan met uitdagingen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Full-time allround Office medewerker – Voorburg

Wat ga je doen?

  • Jouw dag ziet er nooit hetzelfde uit als de vorige. Veel vragen van klanten bepalen de prioriteiten van de werkzaamheden van jouw dag.
  • Tussendoor drinken we even koffie en bespreken de dag.
  • Je bemant de helpdesk van onze database, via de mail en via de telefoon.
  • Je controleert de kwaliteit van de database en onderhoudt contact met onze klanten over de werking van Het Nieuwbouw Platform. Hierin werk je vooral samen met de Manager Techniek van ons kleine kantoor.
  • Daarnaast is het opbouwen van een informele en leuke relatie met onze klanten heel belangrijk. Misschien ga je ook wel bij ze langs voor extra uitleg of geef je meer uitleg over de werking van onze database.
  • Ook verzamel je informatie over nieuwe projecten en start verkoop van projecten voor onze Woont Platformen. Vervolgens schrijf je, plaats je en distribueer je de nieuwsbrieven die hierbij horen.
  • Daar waar nodig verricht je nog de nodige hand en spandiensten. Al met al hebben we jou heel hard nodig om ons met van alles te ondersteunen.

Wat verwachten wij?

Ben jij de allround office medewerker die we zoeken? Ben jij de nieuwe collega van ons kleine zelfstandige niet hiërarchische bureau? Ben je niet bang je handen uit de mouwen te steken? Ben jij niet afwachtend en wil je graag helpen? Schrik je niet van een ongestructureerde omgeving? Ben je service gericht en praat je makkelijk? Kun je goed prioriteiten stellen? Dan zoeken wij jou!

Wat heb je nodig?

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau,
  • Minimaal 3 jaar werk ervaring in een ongestructureerde omgeving,
  • Je vindt het leuk zelfstandig taken en werkzaamheden uit te voeren,
  • Voldoende analytisch vermogen om rapportages te kunnen maken en conclusies daarvan zowel mondeling als schriftelijk te kunnen communiceren,
  • Voldoende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift,
  • Communicatief sterk en in het bezit van overtuigingskracht,
  • Gevoel voor de “internet” wereld,
  • Affiniteit met de computer is een vereiste,
  • Ervaring met WordPress en MailChimp is een pré,
  • Ervaring in de vastgoed branche is een pré

Wat bieden wij?

  • Salaris: €1900 – €2200 (op basis van ervaring),
  • Fulltime, 40 uur werkweek,
  • Laptop,
  • 26 vakantiedagen en 6 ATV dagen,
  • Vergoeding woon-werkverkeer,
  • Kilometervergoeding voor zakelijk verkeer,
  • Informele gezellige werkomgeving,
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling

Wie zijn wij?

Het Nieuwbouw Platform faciliteert de woningaanbieder met het optimale online beheer van haar woningaanbod. Het Nieuwbouw Platform is opgezet om de transparantie in de nieuwbouw vrije huur- en koopsector te vergroten, waarbij de hub functie zorgdraagt aan een optimaal bereik naar de consument. Deelnemers van Het Nieuwbouw Platform zijn projectontwikkelaars, beleggers, ontwikkelende bouwers en de branchevereniging NEPROM.

Voor ons kleine kantoor is het heel belangrijk dat we onze klanten zo goed mogelijk helpen bij het beheren en verspreiden van hun nieuwbouwprojecten via onze database, om ze zo uitgebreid mogelijk te kunnen voorzien van (historische) data en analyses.

Ben jij onze nieuwe medewerker?

Solliciteer dan snel en stuur je motivatie en CV naar Anita Schraag: anita@hetnieuwbouwplatform.nl. De vacature bekeken, maar heb je nog vragen? Geen probleem, bel met 070 30 04 370.
Solliciteren kan tot 30 september 2018.

DEZE FUNCTIE IS INMIDDELS VERVULD.

Anita Schraag
Deel dit artikel: